Dünya Bizim
Evimiz
Vivaldi
Home Concept
Biz gökyüzüne bakmayı hep çok sevdik. Gökyüzüne ve yeryüzüne her baktığımızda gördüğümüz büyüleyici manzaraların tarif edilemez hazlarını yaşama aktarmakiçin çalışmak uzun zaman önce içimizde filizlendi. Bu bağlamda müthiş bir hevesle yola çıktık. Hevesimizin ve benimsediğimiz övgünün yansımaları ile 2009 yılında, dünyada ilk nefesimizi Vivaldi olarak aldık. İlk nefes, ilk adım derken bugün gençliğin tadını çıkaran, samimi, düşünceli ve enerjisi evrensel etkiye ulaşmış bir marka olarak yolumuza devam ediyoruz.
Vivaldi olarak; yaşamdan hiç silinmeyen bir sanatın gerçekleştiricisi, üreticisi olarak bugün dünyanın her köşesine; üstün tasarım ve ilhamdan çıkan üstün üretimin mobilyasını ulaştırıyoruz. Dünyanın her köşesinde var olma isteğimiz, yaşama ve bizi misafir eden bu mükemmel coğrafyaya duyduğumuz hayranlıktan ileri geliyor. Coğrafyanın her köşesi özelleştirilmeli ve her yaşama sanatla birleşmiş kıymet temas etmeli diye düşünüyoruz. Zamanla birlikte büyümeyi ve gelişmeyi ilke edindik.
İnovasyonu önemsendiğimiz tüm süreçlerimizle birlikte bugün, bütünlük oluşturan tasarımlara etkileyici bir ses olarak imza atıyoruz. 13.000 metrekarelik üretim alanımızla 15.000 metrekarelik kapalı alanınımızla tüm dünya için üretiyoruz. . Dünya bizim evimiz, onu güzelleştiren dokunuşlar yapmak ve bakmaya doyamadığımız manzaraları sizlere sunmak gurur kaynağımız. Marka yolculuğumuzu anlamlı ve etkileyici bir rotayla ilerletirken sosyal, düşünceli ve iz bırakan bir isim olmaya devam edeceğiz.
Vizyon
"Bir şeye sahip olmak değil, layık olmak önemlidir." Der Eric Fromm. Yaşamı anlamak ve onu güzelleştirmek için çalışan psikanalist ve sosyolog olan Fromm’un bu sözleri bizim marka yolculuğumuzu ve çalışmalarımızı anlatacak en güzel cümlelerden biri. 2009 yılından bu yana, sahip olmanın ötesinde layık olmanın ne olduğunu izah eden üretimlerle ilerliyoruz. İnsanın ve yaşamın özenini sunmanın yegâne yolunun bu olduğuna inanıyoruz. Üretimin ve değer katma yolculuğunun devam eden ve sürekli bir çaba olduğunu bilerek büyüdük. Geleceğimizi inşa ederken benimsediğimiz üslupla ilerlemek, sonsuz özenin adını her zihinde Vivaldi olarak şekillendirmek dileğimiz.
Misyon
Yaşamı farklı bir açıdan deneyimlemek ve hafızadan silinmeyen bir rüya görmenin yolu derin uyumak değil, tüm dünyanı dolaşmaktır. Biz dünyanın en muhteşem rüyasını gösterirken tüm dünyaya temas edebilmenin hevesini her ince detaya işliyoruz. Ufukta gördüğümüz yolumuz; dünyadaki her kara parçasına Vivaldi’nin lüksünü ve anlamını ulaştırmak. Köklerinden beslenen, yaşamın içinde anlamını büyüten markamız, dünya coğrafyasının anlam elçisi olmak için çalışmalarını sürdürmeye devam etmektedir. Yeni showroomlar, yeni yollar, yeni kazanımlar Vivaldi’nin sesini gür ve daha etkileyici yaparken size de muhteşem rüyaları getirecek.